5
Muhasebe Denetim ve Danışmanlık İşletmeleri için büro yönetimi ilkeleri bilgisi, strate-
jik planlama, insan kaynakları yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi ve kalite kontrol gibi
konularda meslek mensuplarına ve işletmelere yol göstererek;
✓
Daha güvenli, kârlı, profesyonel ve kurumsal bir şekilde işlemesine,
✓
Kurumsal ve kamu yararını gözeten bir anlayışla hizmet sunulmasına,
✓
Sunulan hizmetlerin paydaşların ve kamuoyunun nezdinde saygınlığının ve değeri-
nin artmasına,
✓
Müşteri sadakatinin artmasına,
✓
Müşteri portföyünün korunması ve dolayısıyla da kârlılığın artmasına,
✓
Çalışanların memnuniyetinin artmasına,
✓
Daha az hata, daha fazla performans sağlayarak verimliliğin artmasına,
✓
Ücret konusundaki sorunların azalmasına,
✓
Geleceklerini daha iyi planlamalarına ışık tutmayı amaçlamaktadır.
Teknolojideki gelişmelerin, bu Rehberde yer alan dokümantasyon ve diğer faaliyetlerin
elektronik ortamda izlenmesini sağlayacak koşulları beraberinde getirdiği dikkate alı-
narak, Rehber çerçevesindeki prosedürler ve formlar, elektronik ortamda tasarlanıla-
bilir ve yürütülebilir.