Table of Contents Table of Contents
Previous Page  7 / 94 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 7 / 94 Next Page
Page Background

5

Muhasebe Denetim ve Danışmanlık İşletmeleri için büro yönetimi ilkeleri bilgisi, strate-

jik planlama, insan kaynakları yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi ve kalite kontrol gibi

konularda meslek mensuplarına ve işletmelere yol göstererek;

Daha güvenli, kârlı, profesyonel ve kurumsal bir şekilde işlemesine,

Kurumsal ve kamu yararını gözeten bir anlayışla hizmet sunulmasına,

Sunulan hizmetlerin paydaşların ve kamuoyunun nezdinde saygınlığının ve değeri-

nin artmasına,

Müşteri sadakatinin artmasına,

Müşteri portföyünün korunması ve dolayısıyla da kârlılığın artmasına,

Çalışanların memnuniyetinin artmasına,

Daha az hata, daha fazla performans sağlayarak verimliliğin artmasına,

Ücret konusundaki sorunların azalmasına,

Geleceklerini daha iyi planlamalarına ışık tutmayı amaçlamaktadır.

Teknolojideki gelişmelerin, bu Rehberde yer alan dokümantasyon ve diğer faaliyetlerin

elektronik ortamda izlenmesini sağlayacak koşulları beraberinde getirdiği dikkate alı-

narak, Rehber çerçevesindeki prosedürler ve formlar, elektronik ortamda tasarlanıla-

bilir ve yürütülebilir.