Table of Contents Table of Contents
Previous Page  13 / 94 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 13 / 94 Next Page
Page Background

11

4.3 Arşivden Evrak Alınması.................................................................42

4.4 Evrak İmha Edilmesi.......................................................................42

5. Yazılımlar ve Kullanım Esasları...............................................................42

6. Veri Yedekleme........................................................................................42

6.1 Sorumlu Birim. ................................................................................42

6.2 Veri Yedekleme İşlemleri.................................................................43

IV. MODÜL 3: HİZMET YÖNETİM VE UYGULAMA................................................44

A) HİZMET UYGULAMA.....................................................................................44

B) KURUMSAL İLETİŞİM. ..................................................................................45

1. İşlevi ve Amacı.........................................................................................45

2. Kurumsal İletişim Konuları.......................................................................46

2.1 Kurumsal İtibar Yönetimi.................................................................46

2.2 Kriz Yönetimi...................................................................................46

2.3 Basınla ilgili Hizmetler.....................................................................46

2.4 Kurumsal İletişim Lideri...................................................................47

2.5 Mali Müşavirlik Firması İçi İletişim...................................................47

2.6 Etkili Bir Kurumsal İletişimin Temel Özellikleri.................................47

3. Kurumsal Kimlik.......................................................................................48

C) MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ..................................................................50

1. Teklif ........................................................................................................50

2. Sözleşme.................................................................................................50

3. Risk Yönetimi...........................................................................................51

4. Hizmet Sunumunu Geliştirme..................................................................51

5. Yeni Hizmet Sunma ve Geliştirme...........................................................51

6. Müşteri Memnuniyeti ve Hizmetlerin Değerlendirilmesi...........................52

D) HİZMET TANITIM VE PAZARLAMA YÖNETİMİ. ...........................................52

1. Reklam Yasağı.........................................................................................52

2. Haksız Rekabet.......................................................................................53

3. Etik İlkeler................................................................................................53

4. Marka Yönetimi........................................................................................53