11
4.3 Arşivden Evrak Alınması.................................................................42
4.4 Evrak İmha Edilmesi.......................................................................42
5. Yazılımlar ve Kullanım Esasları...............................................................42
6. Veri Yedekleme........................................................................................42
6.1 Sorumlu Birim. ................................................................................42
6.2 Veri Yedekleme İşlemleri.................................................................43
IV. MODÜL 3: HİZMET YÖNETİM VE UYGULAMA................................................44
A) HİZMET UYGULAMA.....................................................................................44
B) KURUMSAL İLETİŞİM. ..................................................................................45
1. İşlevi ve Amacı.........................................................................................45
2. Kurumsal İletişim Konuları.......................................................................46
2.1 Kurumsal İtibar Yönetimi.................................................................46
2.2 Kriz Yönetimi...................................................................................46
2.3 Basınla ilgili Hizmetler.....................................................................46
2.4 Kurumsal İletişim Lideri...................................................................47
2.5 Mali Müşavirlik Firması İçi İletişim...................................................47
2.6 Etkili Bir Kurumsal İletişimin Temel Özellikleri.................................47
3. Kurumsal Kimlik.......................................................................................48
C) MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ..................................................................50
1. Teklif ........................................................................................................50
2. Sözleşme.................................................................................................50
3. Risk Yönetimi...........................................................................................51
4. Hizmet Sunumunu Geliştirme..................................................................51
5. Yeni Hizmet Sunma ve Geliştirme...........................................................51
6. Müşteri Memnuniyeti ve Hizmetlerin Değerlendirilmesi...........................52
D) HİZMET TANITIM VE PAZARLAMA YÖNETİMİ. ...........................................52
1. Reklam Yasağı.........................................................................................52
2. Haksız Rekabet.......................................................................................53
3. Etik İlkeler................................................................................................53
4. Marka Yönetimi........................................................................................53