Table of Contents Table of Contents
Previous Page  16 / 94 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 16 / 94 Next Page
Page Background

14

C) HEDEFLER

Mali Müşavirlik Firması hedeflerinin ne olduğu Mali Müşavirlik Firması yöneticileri ta-

rafından beş, on, on beş yıl gibi uzun dönemi kapsayacak şekilde planlanmalı ve ha-

zırlanmalıdır. Hedefler arasında çalışanların memnuniyeti gibi hedefler veya toplumsal

sorumluluk bilinci gibi hususların yer alması Mali Müşavirlik Firması imajı açısından

önemlidir. Bir diğer husus da hedeflerin gerçekçi olmasıdır. Örneğin;

“HEDEFLERİMİZ:

Gelecek beş yıl içinde ana hizmet alanlarımız içinde veya değişen

mesleki taleplere bağlı olarak birden fazla yeni hizmet sunumunda uzmanlaşmış, çalı-

şanları, müşterileri ve tedarikçileri nezdinde talep gören ve güvenilirliği yüksek bir Mali

Müşavirlik Firması olmak”.

D) ÇALIŞMA FELSEFESİ (STRATEJİ)

Mali Müşavirlik Firması stratejileri, Mali Müşavirlik Firmasının hedeflerine ulaşmak için

izlediği yolu belirleme aracıdır. Genel stratejiler, aynı alanda faaliyet gösteren diğer

Mali Müşavirlik Firmalarına kıyasla benzersiz ve yüksek kalitede hizmet sunma (farklı

olmak), şeklinde olabilir. Mali Müşavirlik Firması hangi stratejiyi benimsiyor ise ona

uygun bir mesaj yayınlamalıdır. Örneğin;

“ÇALIŞMA FELSEFEMİZ (STRATEJİMİZ):

Mali Müşavirlik Firmamızın

çalışma felse-

fesi, müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin benzersiz nitelikte olmasıdır.

Mali Müşa-

virlik Firmamız tüm çalışanları ile birlikte sosyal sorumluluk temelinde müşteri memnu-

niyetini ön planda tutmaktadır. Müşterilerimizle ilişkilerimiz iş birliği ve

güven anlayışına

dayanır

”.