10
6. İşe Geç Kalma ve Devamsızlık................................................................30
7. İzin Kullanımı...........................................................................................30
8. Terfi ........................................................................................................30
9. Performans Değerlendirme . ...................................................................30
10. Personel Özlük Bilgileri ...........................................................................31
11. Personel İş Akdi Feshi.............................................................................31
12. Mali Müşavirlik Firması İş Ahlakı..............................................................31
13. Ziyaretler ve Karşılama............................................................................32
14. Ofis Çalışma Araç Gereç Tahsisi.............................................................33
15. Harcama Yetkileri ve Masrafların Ödenmesi. ..........................................33
16. Ulaşım Araçları Tahsisi, Kullanımı ve Sorumluluk....................................33
17. İletişim Araçları Tahsis ve Kullanım Esasları. ..........................................35
a) Cep Telefonları Kullanım.................................................................35
b) Kişisel Telefon Görüşmeleri. ...........................................................35
c) Bilgisayar ve İnternet Erişimi...........................................................35
18. Seyahat, Yolluk ve Harcırahlar. ...............................................................36
19. Hediye ve Ağırlama. ................................................................................36
20. Sağlık ve Güvenlik...................................................................................37
C) SATINALMA, BELGELENDİRME VE VERİ YÖNETİMİ.................................37
1. İhtiyaç ve Satın almalar...........................................................................37
1.1. Satın Alma Birimi İhtiyaç Bildirimi....................................................37
1.2. İhtiyaç Bildirimi................................................................................38
1.3. Satınalma Usul ve Esasları.............................................................38
1.4. Fatura Kayıt, Onay ve Ödeme........................................................38
1.5. Ekipman Devretme. ........................................................................39
2. Evrak Kayıt Sistemi ve Takibi ..................................................................39
3. Kıymetli Evrak Koruma ve Zimmet. .........................................................40
4. Dosyalama ve Arşivleme.........................................................................41
4.1 Sorumlu Birim. ................................................................................41
4.2 İşlemler. ..........................................................................................41