Table of Contents Table of Contents
Previous Page  12 / 94 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 12 / 94 Next Page
Page Background

10

6. İşe Geç Kalma ve Devamsızlık................................................................30

7. İzin Kullanımı...........................................................................................30

8. Terfi ........................................................................................................30

9. Performans Değerlendirme . ...................................................................30

10. Personel Özlük Bilgileri ...........................................................................31

11. Personel İş Akdi Feshi.............................................................................31

12. Mali Müşavirlik Firması İş Ahlakı..............................................................31

13. Ziyaretler ve Karşılama............................................................................32

14. Ofis Çalışma Araç Gereç Tahsisi.............................................................33

15. Harcama Yetkileri ve Masrafların Ödenmesi. ..........................................33

16. Ulaşım Araçları Tahsisi, Kullanımı ve Sorumluluk....................................33

17. İletişim Araçları Tahsis ve Kullanım Esasları. ..........................................35

a) Cep Telefonları Kullanım.................................................................35

b) Kişisel Telefon Görüşmeleri. ...........................................................35

c) Bilgisayar ve İnternet Erişimi...........................................................35

18. Seyahat, Yolluk ve Harcırahlar. ...............................................................36

19. Hediye ve Ağırlama. ................................................................................36

20. Sağlık ve Güvenlik...................................................................................37

C) SATINALMA, BELGELENDİRME VE VERİ YÖNETİMİ.................................37

1. İhtiyaç ve Satın almalar...........................................................................37

1.1. Satın Alma Birimi İhtiyaç Bildirimi....................................................37

1.2. İhtiyaç Bildirimi................................................................................38

1.3. Satınalma Usul ve Esasları.............................................................38

1.4. Fatura Kayıt, Onay ve Ödeme........................................................38

1.5. Ekipman Devretme. ........................................................................39

2. Evrak Kayıt Sistemi ve Takibi ..................................................................39

3. Kıymetli Evrak Koruma ve Zimmet. .........................................................40

4. Dosyalama ve Arşivleme.........................................................................41

4.1 Sorumlu Birim. ................................................................................41

4.2 İşlemler. ..........................................................................................41