9
İÇİNDEKİLER
SUNUŞ ..........................................................................................................2
GİRİŞ ..........................................................................................................4
İŞYERİ HİZMET VE KALİTE REHBERİ................................................................6
REHBERE İLİŞKİN AÇIKLAMALAR....................................................................8
I. MALİ MÜŞAVİRLİK FİRMASI HAKKINDA BİLGİLER.......................................13
A) Tarihçe ........................................................................................................13
B) Vizyon ve Misyon............................................................................................13
C) Hedefler ........................................................................................................14
D) Çalışma Felsefesi (Strateji).............................................................................14
II. MODÜL 1: İŞYERİ İLKE VE ESASLARI. ...........................................................15
A) Mekan ........................................................................................................15
B) Güvenlik ........................................................................................................16
1. Fiziksel Güvenlik......................................................................................16
2. Bilgi Güvenliği..........................................................................................19
3. İş Güvenliği..............................................................................................21
C) Yazılım, Donanım ve Ekipman......................................................................22
1. Mobilya, Mefruşat ve Ekipman . ..............................................................22
2. Yazılım.....................................................................................................22
III. MODÜL 2: İŞYERİ YÖNETİMİ ...........................................................................24
A) YÖNETİM SİSTEMİ ......................................................................................24
1. Faaliyet Planlama Bütçe Sistemi ve Denetim .........................................26
2. Müşteri Hizmet Politikaları.......................................................................27
B) İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ...................................................................27
1. İşe Alım ve Görevlendirme . ....................................................................27
2. Görevlerin Yerine Getirilmesi Esasları.....................................................29
3. Giyim Kuşam. ..........................................................................................29
4. Sağlık Kontrolü........................................................................................30
5. Çalışma Saatleri ve Fazla Mesai.............................................................30