12
YÖNETİM FORM ÖRNEKLERİ.................................................................................55
EK 1: Bilgisayar Ekipmanı, e-posta, İntranet ve İnternet Kullanım Taahhütnamesi...55
EK 2: Tahmini Faaliyet Bütçe Formu..........................................................................62
EK 3: Müşteri Bilgi Formu..........................................................................................67
EK 4: Müşteri Hizmet Sunumunu Geliştirme Formu..................................................68
EK 5: Yeni Hizmet Sunma ve Hizmet Geliştirme Formu............................................70
EK 6: Müşteri İşyükü ve Gelir Değerlendirme Formu.................................................71
EK 7: İzin Formu........................................................................................................72
EK 8: Performans Değerlendirme Formu...................................................................73
EK 9: Çalışan Hizmet Belgesi....................................................................................74
EK 10: Personel Araç Gereç Listesi...........................................................................75
EK 11: Harcama Yetki Sınırları Listesi. ......................................................................76
EK 12: Harcama Formu.............................................................................................77
EK 13: Kaza Raporu Formu.......................................................................................78
EK 14: Seyahat Yolluk ve Harcırah Formu.................................................................79
EK 15: Ekipman Talep Formu....................................................................................80
EK 16: Ekipman Devretme Formu.............................................................................81
EK 17: Arşiv Evrak Talep Formu................................................................................82
EK 18: Evrak İmha Formu..........................................................................................83
EK 19: İdari Görevler ve Sorumlu Kişiler Tablosu......................................................84
ÖNERİLER ........................................................................................................85
1. İşyerlerinde İş Sağlığı ve Güvenliği Önlemleri.......................................................85
2. İşyeri Kullanımına Yönelik Genel Şartlar. ..............................................................88
3. Bilgisayarla Çalışma Şartları..................................................................................90